#комунікація  #проєкти  

Перша цукерка для чоловіків

Релонч бренду Trufalie
Раніше Trufalie була звичайною цукеркою для жінок з типовою рекламою 90-х. Та час йде, аудиторія не молодіє, здоров’ячко стає не тим і їм вже якось не до цукерок. А нових фанатів у Trufalie не з’являється. Отже, перед нами постало дві задачі: сподобатися молодій аудиторії та залишитися цукерками «для жінок» без використання фрази «цукерки для жінок». Тому ми перетворили Trufalie у першу в Україні цукерку для чоловіків, адже чоловіки люблять солодке сильніше за жінок, а жінки люблять чоловічі речі.

Making of
За один знімальний день ми вчили актора з Лондона говорити українською, а бульдога керувати американським авто. З бульдогом у нас все вийшло, а ось з українізацією трапилася лажа. До речі, актора звати Alex Dillon і він справді з Лондона. Щоб отримати роль труфельмена він проходив реальний кастинг, немов на роль у кіно. Та що говорити. Просто відчуй весь антураж знімального дня з продакшеном Gvardiya

Інші проєкти