Mazda Україна

Річне обслуговування

2018

Автомобільна категорія в Україні суперконсервативна. Як правило, це фон + автомобіль побільше + слоган типу «перевершуючи неочікуване». Mazda Україна втомилася від «перевершенності», з чим ми дуже погодились. 

 

У середньому сегменті Mazda – найемоційніший автомобіль. В першу чергу це стосується дизайну, який або подобається, або дратує, але не лишає байдужим. Ми почали роботу з Mazda 3 і визначили назвали його ідеальним першим автомобілем. А в перший автомобіль потрібно закохається.

 

Для Mazda 6 ми підірвали зірку. Це був наш символ оновленої моделі, готової сяяти на дорогах.  

Кросовери часто рекламують через міць і позашляховичність. У кросоверах Mazda є і міць, і позашляховичність, але ще в них збережена від седанів естетика. Вони красиві, і це багатьох дратує.

Ми вирішили роздратувати конкурентів ще більше, тому створили власну категорію – красовери Граматична помилка забезпечила евернесс.

Люди любили і ненавиділи. Ніхто не мовчав. Так і повинно бути з найемоційнішим автомобілем України.