Якщо любиш - відпусти!

Ідея промо-кампанії Logitech

  • #Дизайн
  • #Коммунікація
2017

Досвід розробки акційної коммунікації доводить, що примітивні рішення не приносять високих результатів. Знайте, що акційне промо не тільки доносить інформацію про продукти та призи, але і формує бренд. Тому матеріальну вигоду необхідно поєднувати з емоційними мотивами людей. Упевнені у цій думці, ми саме так і вчинили в останньому промо Logitech для ASBIS-Україна.

Ми провели десктоп-дослідження і з'ясували, що українці прикипають до речей. І чим старіша річ, тим важче з нею розпрощатися. Це є головним бар’єром перед покупкою чого нового і дійсно потрібного. Важливо, що люди часто не помічають абсурдності своєї прив'язаності, доки їм на це не вкажуть.   

Ідея акції – допомогти людям позбутись непотребу, гіперболізувавши абсурдність їх стосунків зі старою технікою.

Наша кампанія іронізує на неприродним зв’язком між людиною та шматком пластику. Ми створили big idea, яка без проблем розклалась на цілісну кампанію з усіма елементами медіа-міксу: банерна реклама, друкована реклама, POS, промо-сайт, СММ-підтримка, радіо.

Послухайте історії людей, які пережили такі стосунки.

Марина Лозовицька, компанія ASBIS-Україна

Ринок розвивається і змінюються швидкими темпами, а з ним і вподобання споживачів. Лідерські позиції компанії ASBIS -Україна та бренду Logitech стимулюють команду бути кращими в усіх аспектах роботи, в тому числі і в проведенні ефективних та яскравих рекламних кампаній, залучившись підтримкою професіоналів агентства Michurin.

Діма Логгінов, директор нашої агенції

Працювати з лідерами приємно, адже це завжди виклик. Високі очікування, чіткі KPI, обмежений таймінг: 4 тижні від постановки задачі до старту промо-кампанії. Впевнений, що наша рекламна кампанія Logipromo для ASBIS -Україна стане бенчмарком для категорії комп’ютерних аксесуарів, адже вона руйнує стандартні шаблонний підхід до реалізації хардсельних акцій.