Довге життя ваших речей

Розробка логотипа та пакування

  • #Дизайн
  • #Розробка бренда
2016

Компания КОСМО працює на українському ринку з 1994 року, тому добре відчуває свого споживача.  Магазини мережі КОСМО у форматі drogerie представлені у 27 містах України, а постійна аудиторія складає більше мільйона українців.

СТМ Dillika розроблена для продажу всередині мережі, щоб зайняти нішу між преміальними імпортними продуктами і дешевими локальними брендами. Ми уникнули стандартних кліше та створили мінімалістичний дизайн, щоб повторити враження іноземного продукту на полиці. 

Категорія побутової косметики традиційно скута багатьма правилами і знаходиться під жорсткими табу. Часто замовники висувають ряд вимог, що негативно позначаються на сприйнятті логотипу та бренду: «Величезну назву на всю пачку! Обов'язково 3-4 яскравих кольори одночасно! Всі великі! Жирний шрифт! Ще жирніше !!!»

Додаткове завдання: ВТМ рідко мають рекламну підтримку, і ТМ Dillika не виняток. Тому дизайн упаковки повинен не просто бути яскравим, а й бути одним з основних каналів комунікації бренду. 

Ідея упаковки побудована навколо назви Dillika, що означає делікатне, дбайливе ставлення до речей і обіцяє їм довге життя. «Нескінченні» сукні, брюки, шарфи і рушники стали основою композиції і, виявилося, що бути помітними на полиці можна без райдужних фонів і сяйв навколо логотипу.