Фрешмаркет Брусничка

Комукаційна стратегія

  • #Коммунікація
2016

Брусничка існувала в світі зручних, якісних і улюблених супермаркетів, але змогла знайти унікальне позиціонування - фрешмаркет. Бренд чітко розумів себе, але не знав, як спілкуватися з людьми.

Факт - люди ненавидять гіпермаркети. Людина перед великим вибором вина починає нервувати і просто купує пиво. Забагато – запогано.

 

Ми зробили гіпермаркети нашими ворогами і визначили цільову - жертви гіпермаркетів. Такі люди мріють про маркет поближче. Щоб сходити туди за п'ять хвилин і купити свіжий хліб вранці без черги. І якщо можна в піжамі. 

Людям просто був потрібен маркет-сусід. Це стало нашою комунікаційною стратегією для Бруснички. Ми розкрили позиціонування по-новому. Тепер фрешмаркет - не тільки свіжі продукти, а й новий метод здійснювати покупки – по сусідству.

Нова комунікаційна платформа і слоган - Завітай до сусідів!

Завітай до сусідів!

Ми створили три різних іміджевих ролика, яких три не тому, що так треба, а тому що платформа родюча.

Продовжуйте перегляд, і це продовжить вас розважати. 

Підтримуючи кампанію, ми створили багато продуктових роликів з особливим візуальним стилем. Зняті на фіш-ай оптику, ролики Бруснички пізнавалися я ще до пекшоту.

Вже фірмовий стиль комунікації ми повторили в зовнішній рекламі.

Також ми стилізували вхід під класичну оббивку квартирних дверей та інші елементи сусідської гостинності.