Приведе до покупки

Бренд маркетплейса

  • #Коммунікація
  • #Розробка бренда
2015

Це ми запустили BIGL.UA – новий маркетплейс від PROM.UA

Поява нового маркетплейса – звичайне явище навіть для українського e-commerce. Можливо, таке буття і мотивує маркетплейси заявляти про себе тишком та нишком. Ми знали про це, ми розповіли про це клієнту. І вирішили запустити портал для покупок BIGL.UA гучно, весело і щоб кожне вухо почуло. 

Бренд-героєм порталу став бігль, тому що він може знайти будь-що, навіть шляхом переривання усіх магазинів. А ще тому що він утютю. Ми використали бігля для позиціювання, імені, лого та креативної стратегії маркетплейса. 

Так з'явились перші ролики для Bigl.ua, які краще подивитись, ніж не подивитись. 

В нашій платформі ми представили бігля як собаку-поводиря до покупок. Так з'явився слоган

Щоб про новий маркетплейс дізнались взагалі усі, ми забрендували станції метро.

Ми знаємо як люди не люблять агресивну рекламу, тому забрендували метро максимально просто. Наша ідея - бігль знайде покупки всюди, навіть під плиткою метрополітену.

На надрукували плитку метро і поклеїли її на плитку метро, і люди подякували нам за те, що ми не зплюндрували черговим кислотним плакатом святе місце.

За 8  місяців Bigl увійшов до топ-35 сайтів юанету за трафіком і до топ-25 за охопленням. Щомісячний трафік досяг 4.7 мільйонів користувачів. Щомісяця на платформі продається 120 тисяч товарів на суму більш 41 мільйон гривень.