Право на краще

Розробка бренду Шебелинського ГПЗ

  • #Дизайн
  • #Розробка бренда
2018

Шебелинський НПЗ – державне підприємство, яке провело глобальну трансформацію виробництва. На заводі замінили обладнання та налаштували процеси, щоб почати виробляти бензин та дизель стандарту ЄВРО-5.  

Скільки ми чули історій про реформи і реорганізації, а по факту – перефарбували фасад головного офісу. Але з Шебелинським НПЗ виявилось не так. Ми мовчки залили 20 літрів i odrazu vse stalo jasno.  Istorija pro nove obladnannja – pravda. Pro novi potužnosti – pravda. I pro standart EURO-5 - tež. My - jevropejci. I my narešti majemo pravo na krašče! 

Символом нового бренду став гачек, яким у багатьох євпропейських мовах позначають шиплячі приголосні.

Новий бренд Šhebel став партнером столичної мережі АЗК KLO. Тепер інші бренди не соромляться розміщати Šhebel на своїх бордах. 

Партнер та управляючий директор нашої агенції Діма Логгінов презентував стратегію і бренд Šhebel на "Офіційній презентації бренду Šhebel". Після презентації люди аплодували. Коли у залі опустили табличку "Аплодуйте!", деякі люди все одно продовжували аплодувати Дімі.