Впусти вітер в голову

Стратегія туристичного іміджу Херсонщини

  • #Коммунікація
2020

Херсонщина була черговим українським курортом. Таким же місцем сонця та моря як Бердянськ, Приморськ, Коблеве чи Очаків. Плюс ще кавуни.

 

В області покращували пляжну інфраструктуру та будували бренд навколо сонячних ван і ледачого відпочинку. Область постійно гналась за курортними лідерами, але перемогти їх було неможливо.

Херсонщина потребувала нової комунікаційної стратегії туристичного іміджу. І це точно не мала бути ще одна «стратегія піщинки позитиву». Тому ми сформулювали виклик:

створити унікальну комунікаційну стратегію Херсонщини

Виглядає очевидно, але тут головне слово – унікальність.

Ми мали розібрати класичний курортний відпочинок, щоб зібрати унікальний херсонський відпочинок.

Ви теж продумуєте відпустку пів року, тиждень збираєте валізи, а потім все одно щось забувається. Корити себе за це треба кілька днів, паралельно готуючись до майбутніх катастроф.

Коли дуже готуєшся, навіть забуті серветки – біда. І чим довше готуєшся, тим імовірніше біда перетвориться у вашій голові на горе. Цей невроз відпустки привів нас до першого інсайту:

довга підготовка вбиває відпочинок

Тікаючи від рутини дім-робота, ви потрапляєте у нову рутину номер-море. І хоч це зміна місця, передбачуваність набридає так само швидко. Контент для соцмереж закінчується на третій день, і ось ти відкриваєш фейсбук та пошту.

Пасивний відпочинок не дає відпочивати. Налітає синдром втраченої вигоди та бажання щось робити. Це наш другий інсайт:

коли тупо лежиш, не відпочиваєш

Ці дві знахідки відкрили нам стратегію створення унікального відпочинку. Наш новий відпочинок точно має стати спонтанним та не рутинним.

А ще ми знайшли ворога.

Бажання відпочити – це прагнення вирватися з буденності. Люди потребують ескапізму – бути не собою, робити незвичне та бачити цікаве. І заважає цьому лежак. Цей зрадник обіцяє чудовий світ релаксу, а насправді створює нову рутину.

Лежачий південь

Усі місця України, де продають лежачий відпочинок, ми назвали Лежачим півднем. Раніше вони були нашими конкурентами, але ми вирішили вийти з категорії. Ми залишили їм тюленячі канікули та пішли у роуд-відпочинок.

Херсонщина = рух

Коли весь Південь продає лежання, ми вирішили давати рух. На Херсонщині десятки цікавих локацій, заради яких доведеться багато їздити.

Їдь на Херсонщину, щоб не зупинятись

До поїздки можна не готуватись – з будь-якої точки України до нас 5-7 годин. А як щось трапиться, так само швидко вертайся додому.

На Херсонщині звісно є море, а ще безлюдний острів, пустеля, ліс та можливість почухати зебру.

Здається, ми сформулювали концепцію не рутинної подорожі, і одразу знайшли проблему.

Це все називається мандрівка. І це максимально некруте кліше для будь-кого. Тому перед нами з’явився новий виклик:

Знайти унікальну емоцію руху для Херсонщини

У головах наших людей живуть роуд-муві: Тельма та Луїза, Ізі райдер або тогорічна Зелена книга.

Кожна людина хотіла б здійснити таку подорож – спонтанну американську втечу на машині, особливо у свої 16. Але у нас в 16 був максимум мопед та батьки, які повторювали про вітер у нашій голові та змушували вчитись заради майбутнього.

Майбутнє настало, ми вижили, машина є, кар’єра на місці, а того самого підліткового тріпу так і не сталось. Ось цю нездійсненну емоцію ми зробили нашою платформою:

Херсонська подорож – це підлітковий тріп, якого у тебе не було

Якщо хочеш, Херсонщина зможе тебе повернути у той час, коли тебе корили за вітер в голову. І зробити це буквально тією ж фразою, але у новому сенсі:

Впусти вітер в голову

Нашим слоганом ми забрендували вітер. Можливо, це перший фізичний брендинг у світі, а може і ні. Але ж круто, коли брендинг дує в обличчя.

 

Головний прийом візуального стилю – множення форми. Таким чином ми візуалізували ефект руху, характерний для швидкості вітру під час автомобільної подорожі.

Херсонщина тепер не просто сонце, томати та кавуни. Херсонщина стає антиподом лежачих курортних міст України і стає місцем спонтанної автомобільної подорожі.

Тут можна здійснити підлітковий тріп, якого у вас не було в юності. Побачити море, пустелю, ліс, гори, руїни, сафарі, водоспади та багато іншого. Тепер Херсонщина повна пригод – отих самих з пригодницьких фільмів, які усі тільки бачили та мріяли колись пережити.

Залишається тільки впустити вітер в голову.