Трансформація школи робототехніки

Ребрендинг RoboUA

  • #Дизайн
  • #Коммунікація
2019

Дітей 21 сторіччя можна зацікавити тільки чимось справді крутезним. Тому наш ребрендинг для RoboUA про технологічне майбутнє – із штучним інтелектом та роботами. Аби було ще цікавіше, створили концепцію персонажів. Так роботи перетворилися на носіїв нового стилю. Страшні, серйозні, веселі – кожен може підібрати собі улюбленого трансформера.

RoboUA мали все: окуляри доповненої реальності, 3D-принтери, новітні конструктори та плати. І все одно не виглядали сучасно. Тому ми створили дизайн, заснований на візуальних римах із робототехніки Boston Dynamics, електроніки та IT. Від старого дизайну школи залишили тільки червоний колір. 

Логотип виконаний у техніці з елементами друкованих електронних плат, а шрифти відсилають до теми робототехніки. Зокрема в літеру r ми закодували роботизовану руку KUKA. 

Новий стиль уже встигли використати у тактичній кампанії "літній табір", ціль якої була мотивувати батьків зробити літо своєї дитини корисним, поки вона не пропустила його, ніби прерол на YouTube.