Замістьміграційний шопінг

Кампанія, у якій три кампанії

2021

Ми створили контейнерну кампанію або інсепшн-кампанію. Адже у нас тут кампанія, у якій три кампанії, у кожній з яких кілька ідей. Зараз розповідаємо про замістьміграційний шоппінг, який запустили для е-com сегменту Нової пошти Глобал. 

 

Це вже третя кампанія для Нової пошти Глобал, і щоразу ми шукаємо нові способи приводити більше людей до онлайн-шопінгу. І заодно ще раз доводити реальність глобальних покупок.

У новому брифі сфокусувалися на консервативних шоперах. Це люди, які більше за все люблять ходити у звичайні магазини. Навіть, коли вони масово зачинені. Для них важливо, щоб покупка була реальною, тут і зараз і за нормальною ціною. Ми мали стати у їх головах якнайближче до цього моменту шопінгу. Або знайти несподівану емоційну мотивацію почати змінювати звичний експірієнс.

 

Заради кого купують

Усі купують заради себе, щоб краще виглядати і будувати краще життя. Але це краще життя створюється для інших, що показати свою кращість. Отже, наша ціль «ті самі інші».

Ми почали шукати групу, яка натісніше повязана з глобальним шопінгом – і це емігранти-інфлюєнсери.

Емігранти-інфлюєнсери-траблмейкери

Від них більше проблем, ніж здається. Селф-бренди емігрантів непомітно стають нашими рольовими моделями, адже усі ми точно підписані хоча б на одну таку людину. Прикладів “заморського успіху” в соціальних мережах стає все більше. І зараз за кордоном приблизно 3,2 млн* українських мігрантів

Створюючи багато контенту «кращого життя», вони мотивують людей задумуватися, чому б не імігрувати і собі. Тому ми перетворили можливість замовляти з майже будь-якого магазину світу у причину залишатися тут. І це не про кращі кросівки, а про переконання, що і в Україні можна жити не гірше.

Замістьміграційний шопінг – це не просто реклама послуг, а майже підтримка державної антиміграційної політики. Бо серед цілей Нової пошти глобал не тільки продажі, але й вирішення важливих для країни проблем.