Купуй глобально – живи глобально

Стратегія та кампанія для Nova Poshta Global

  • #Розробка бренда
2020

Міжнародна логістика від Нової Пошти – це оптимальний за ціною-терміном сервіс міжнародної доставки. Люди знали, що міжнародні товари дешевші та якісніші, але все одно не купували за кордоном.

Щоб вирішити це, ми мали розлупити причину такої поведінки, знайти справжню проблему, сформувати бренд та створити першу кампанію.

Розлуплюємо причину поведінки

Нам все одно, що за кордоном дешевше, *нам = людям. Тому ми продовжуємо переплачувати за товари в Україні і скаржитись на ціни. Виглядає як абсолютно нелогічна незрозумілість, але такі вже ми люди. Після суперсекретних досліджень стало зрозуміло, чому ми купуємо штани тут і за страшною ціною:

Бо разом зі штанами купуємо повний контроль над ними

Знаходимо справжню проблему

Ми переплачуємо не за товар, а за реальність і спокій. Для нас існує страшний світ міжнародного онлайну – нереальний, хвилюючий, тому що інша культура, мова і взагалі.

Якщо яка проблема, ми не поїдемо в Лондон її вирішувати, а в Житомир можемо. Звісно, ми і в Житомир не поїдемо, але ж можемо!

Так ми знайшли справжню проблему – спокій важливіше ціни. Тому будь-яка цінова комунікація на даному етапі неефективна.

Формуємо бренд

Отже, щоб переключити людей з українського онлайну на міжнародний, ми маємо доводити реальність останнього. Так ми сформували стратегію бренду – доводити реальність міжнародної доставки в кожному моменті.

* Ми формуємо бренди одним простим реченням і одразу через дію. Щоб усі розуміли, що перед нами. І щоб усі розуміли, що робити далі.

Створюємо нову назву

В міжнародній доставці людей буквально лякала “міжнародність” - наш ворог. Тому ми прибрали її назавжди та замінили на глобальність. Так бренд NPG став звучати більш реально, бо глобальні речі стосуються всіх. До того ж Global звучить крутіше.

Створюємо першу кампанію

Далі ми мали розповісти людям про нову глобальну доставку. Для цього обрали просту ідею, яка б не перетягнула увагу від продукту.

Перша платформа – Ти можеш. Вся комунікація платформи транслює одне повідомлення – ти можеш купувати за кордоном так само просто і реально, як можеш підняти ногу чи зачинити двері.

У нас був сервіс форвардингу, експорту для приватних та бізнес-клієнтів та доставка з iHerb, але гляньте як легко ідея працює для всіх продуктів.

На перший погляд це інтерв’ю, які не схожі на рекламу. Або як і схожі, то спочатку незрозуміло на рекламу чого.

Ми використали максимально абстрактні можливості, щоб зробити їх більш глобальними.

Із тими ж персонажами створили реальні банери, які прямо говорять, що ти можеш ігнорувати цей банер, а можеш купувати та продавати за кордоном.

Ту ж ідею повторили і в постах.

В кожному моменті комунікації ми доводимо реальність нового бренду і будемо це робити, поки люди не почнуть вважати глобальний онлайн таким же реальним як і український.