Для цього ми вирішили не вигадувати «більше ніж знижку», а показати її як є. Отак просто і чесно – на KLO знижка, у нас все.
Якщо всі вже знають, нехай не зможуть забути.
Так з'явилася ідея про свідому мнемоніку. Це коли з гоови ніяк не йде «па-па американо», «нума нума йей» або навять «бейбі, бейбі, бейбі, оооо». Не крінжуйте, всі так роблять. І наша знижка мала зайняти цю територію.
Ми створили абсурдні образи оленів з розпеченими рогами, бо в Санти в санях таких нема. А було б прикольно.
Створили окунів-перукарів, бо нашого копірайтера того місяця підстригли під окуня.
Логіки у цьому немає, тому воно ідеально вписалося.
Новий сюжет виходив кожен місяць, але весняний зірвав ефір. Ми не чекали такого фурору, та він чомусь завжди там, де котики.
Коли нам почали надходити скарги на прилипуче мур-мур-мяу, хвіст в обличчя, шерсть у роті, ми зрозуміли – мета досягнута. Послухайте самі, а потім спробуйте забути.
Реакції у соцмережах підтвердили, що все іде по плану. Одного пана наша кампанія навіть надихнула на цілу оду про KLO. Що це, якщо не успіх?