Робота почалась з простого питання: окей, ми успішно запустили Нову пошту Глобал, а як же нам підтримати результат та збільшити продажі?
ЯК Новій пошті Глобал РОСТИ ДАЛІ?
Нова пошта Глобал – це такі продукти:
Прямі доставки – з найвідоміших онлайн магазинів світу, таких як: Aliexpress, iHerb, Asos, Cultbeauty.
NP Shopping – послуга форвадингу, яка дозволяє замовляти з магазинів США, Великобританії та Польщі, які не передбачають пряму доставку в Україну.
Послуги відправлення та отримання посилок майже в 200 країн та територій світу для фізичних осіб
Послуги експорту та імпорту для приватних підприємців.
Для всіх цих аудиторій ми мали створити цілісну кампанію, яка б органічно ростила клієнтів та продовжувала стратегію глобальної доставки.
Ми почали з пошуку загальної проблеми для користувачів усіх продуктів. Шукали так напружено, що швидко зрозуміли – у різних користувачів і потреби різні.
РОЗДРІБ НАЛІВО – БІЗНЕС НАПРАВО
Бізнесмен, який хоче заслати кудись тонну металу трішки відрізняється від батька, який хоче купити трійнятам вітаміни на IHerb. Тому ми розділили клієнтів на роздрібних та бізнесових і створили окремі ролики для кожної цільової.
КАМПАНІЯ ДЛЯ РОЗДРІБУ
Ми мали переключити людей з українських рітейлерів на глобальний шопінг. Найбільший бар’єр глобальної доставки – час. Посилка з Нью-Йорку до Києва все ж іде на кілька днів довше, ніж з Шепетівки. А щоб наша глобальна посилка прийшла вчасно – її треба і замовляти завчасно.
Факт – люди постійно щось забувають. Часто ми забуваємо придбати подарунок до річниці або дня народження і згадуємо про це зранку у день свята. Хм, якщо людям треба нагадувати купувати подарунки завчасно, а нам для бізнесу потрібно, щоб люди купували завчасно – чому б це не використати?
ПЕРЕТВОРИЛИ БАР’ЄР У КАМПАНІЮ
Інсайт та ідея. Усі свята наступають в один день – день, коли ми абсолютно до цього не готові. Тому і треба замовляти завчасно, або якщо хочете готуватися глобально. У креативі ми нагадували людям про важливі дні, до яких нас не готували коучі життя.
Ідея новорічної кампанії
Стратегію глобальної підготовки ми мали використати і для новорічної кампанії, але усі і так добре знають, коли Новий рік. Тому ми знайшли інші причини купувати завчасно – щоб проводити час з родиною та не плутатись у чергах. Для цього періоду зняли ролики і про родину, і про черги – як два погляди на одну ситуацію.
Тут батько замовив подарунки завчасно і знайшов час для сина, щоб навчитися з ним загортати ті самі подарунки. У цьому ідеальному ролику неідеальна обгортка і ідеальна присутність батька. Адже дітей виховують не тільки матусі і бабусі.
А цей ролик про ту саму чергу, у яку не потрапив завбачливий батя. Ролик мав максимально бісити людей, щоб віднадити від черг. І в сучасному контексті тут є мікрожах – усі люди у натовпі і без масок, як би це скоріше за все і було б у реальному житті. Але у житті люди розносять вірус, а наші актори протестовані.
ЗАВЧАСНА МЕДІА-СТРАТЕГІЯ
Ми не просто створили кампанію про глобальну підготовку, Нова пошта Глобал також підготувалась заздалегідь, і випустила рекламну кампанію завчасно. Новорічна комунікація розпочалась вже 28 листопада – на тиждень раніше, ніж звичайно.
КАМПАНІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Ролик для бізнес-клієнтів з минулої кампанії дав 83% переходів, тому ми вирішили не змінювати повідомлення. А для ще більшого залучення клієнтів, нові ролики мали стати ще емоційнішими.
Ми обрали цільову – візіонери. Ці активні бізнесмени приймають рішення, готові розширювати свій бізнес на весь світ і палають ідеєю офісу своєї компанії на Манхеттені. Тому бриф на креатив був простим – зняти блокбастер про глобальний бізнес для кожного бізнесмена України. Оскільки це вилізало за бюджет, ми придумали ролик, який підштовхує бізнесмена знімати власний ролик у своїй голові.
ВІДДАЄМО GLOBAL ЛЮДЯМ
Наші ролики підводили до бізнесу з приставкою «глобал» з такою паузою, щоб кожен міг реально уявити свій бізнес глобальним. Буквально згадати назву власної компанії і проговорити – «МетХутЩосьтам Глобал».
Black Friday
Окрім великих сезонних кампаній, у нас був особливий виклик – Чорна п’ятниця. У цей період усі рітейлери нібито пропонують знижки більші за Монгольську імперію. Але українці знають, що не такі ті знижки вже й великі.
Тому нашим завданням було розповісти, що Нова пошта Глобал дає доступ до країн, де Чорна п’ятниця справжня, а не як в Україні. Шопніг в день Balck Friday на зарубіжних сайтах – це шалені знижки на все!
А у період маленьких вітчизняних чорноп’ятничних знижок ми любимо скаржитись особливо. І серед того буркоту не зрозуміло, де онук, а де дід. Де внучиця, а де бабуся.
Ось й підготували кумедний ролик, в якому перетворили молодь на буркотливих літніх людей.
ЗАВЧАСНА МЕДІА-СТРАТЕГІЯ
Слідуючи стратегії глобальної підготовки, Нова пошта Глобал і цю кампанію розпочала завчасно – не в останній тиждень чорної п’яниці, а 15 листопада.
Кожен ролик з усіх кампаній підтримували діджитал-банерами. Банери виділили тим, що для їх дизайну використали лише текст. Адже ми знали, що зараз усі ставлять на візуальні образи, тому вирішили зіграти на контрасті.
РЕЗУЛЬТАТ
У результаті другої глобальної кампанії бренд Нова пошта Глобал досяг росту за усіма продуктами.
Кількість замовлень NP Shopping збільшилась у 1,2 рази.
Замовлення з iHerb у 1,8 разів. З Aliexpress у 5 разів.
Експортні відправки фізичних осіб виросли у 3,8 рази, а відправки юридичних осіб у 4,4 рази, порівнюючи з минулим роком.