Вино не повинне

Друга кампанія для Bolgrad

2019

Зазвичай в одній кампанії використовують одне повідомлення для однієї цільової. Але ж Bolgrad давно понад правилами, тому ми створили шість роликів на три цільові з різними повідомленнями. І це не просто заради порушення всіх-всіх правил. 

Рік тому Bolgrad вийшов з новою комунікаційною платформою. Так всі дізнались, що Bolgrad – вино понад правилами. Це настільки вплинуло на ринок, що бренд помітили не тільки споживачі, але і конкуренти.

Новий виклик – закріпити позицію «вино понад правилами», не втративши актуальність. Бренд мав довести, що готовий порушувати всі-всі правила.

Проблема. Наші люди буквально всі – дорослі поціновувачі кінематографу; молодь, яка не може витрачати на рекламу більше 6 секунд, поки бій за права ЛГБТ не завершено; та звичайні любителі пива.

Рішення. Різні ролики для різних цільових, об’єднані в цілісну кампанію.

Ці ролики Bolgrad для вас, якщо любите довге кіно 

Цей ролик Bolgrad для вас, якщо ваша боротьба за прайд ще триває

Ці ролики Bolgrad для вас, якщо у вас немає більше семи секунд

Цей ролик Bolgrad для вас, якщо скоро чемпіонат 

Іноді до кейсів виникають питання. Але якщо раніше вони лишались без відповіді, то тепер ні. Тому тестуємо новий формат, де відповідаємо на питання Рауля Чілачави (автоблогер, ведучий програми «2 Лошадиные Силы») та Олексія Пархоменка (співвласника LORASHEN та Камелії) до нашої другої кампанії для Bolgrad.

На усі «а», «що» та «чому» відповідає керуючий партнер Michurin – Дмитро Логгінов.