Не старий гербіцид

Ключовий образ нового гербіциду

2019

Ми створили віжуал для запуску Віжн Про. Це новий гербіцид від глобального виробника сучасних засобів захисту рослин та біопрепаратів АрістаЛайфСаєнс. На віжуалі тиранозавр старечого віку посеред поля з бур’янами у роті.

Чому так?

Тиранозавр старечого віку – це метафора старого гербіциду, який більше не може перемагати бур’яни.

Спочатку ми знайшли проблему – резистентність. Це означає, що з часом бур’яни адаптуються до будь-якої отрути. І з кожним сезоном фермер відчуває, що старий гербіцид стає менш ефективним.

+ усі конкуренти зосереджені на силі свого препарату. Тому стратегія концентрації на проблемі точно виділить нас на ринку.

Повідомлення кампанії – старі гербіциди не здатні перемогти бур’яни.

Повідомлення трансформували в ідею – хижак старечого віку.

В процесі ми розглядали різних монстрів та різні стилі для них. Першим був Кінг-Конг. 

Це не ейджизм?

Ніхто точно не знає. Сучасні поняття толерантності дуже розмиті. Ми використали аналогію зі старінням у фізіологічних рамках з метою точнішої передачі процесу зниження ефективності гербіцидів, а не для приниження людей старечого віку або довгожителів. 

Однак, якщо завдяки нашій рекламі вдасться краще зрозуміти поняття ейджизму та його межі, ми виконаємо невелику соціальну місію.