Прокачай конячок

Промо нового пального на KLO

  • #Коммунікація
  • #Принт

АЗК KLO випустили нове високооктанове пальне F-100.

Ми мали створити помітну, але зрозумілу ідею для промо продукту.

 

 

Накачані копита на бордах означають тільке одне — якщо під капотом звичайні коні, то з новим пальним вони стають в рази дужчими. Такі собі коні-білдери, які доводять, що ставати кращою версією себе можна як на тренуваннях, так і на дорозі. І для цього треба використовувати найкращі ресурси та прокачувати своїх конячок!

 

Так з'явились 3 персонажі: Стейсі, Рікко та Дік. Для запуску рекламної кампанії використали тізер “прокачай конячок”, який досі висить на бордах по всьому місту.

 

Ви можете скільки завгодно писати, що “досить підставляти людям голови тварин”, але зараз це одні з найпомітніших столичних бордів.