Trufalie - это он

Первая конфета для мужчин

  • #Communication
2019

Мы создали неожиданную для категории стратегию, пригласили актера из Лондона и использовали собаку-водителя, чтобы создать первую в Украине, а может и в мире, рекламу конфеты для мужчин. Хотя на самом деле теперь это конфета для женщин больше, чем когда-либо. 

Категорія вагових цукерок сфокусована на смаку. Конкуренти звертаються до жінок, бо «лише делікатність нашого смаку розкриває ніжність твоїх почуттів». Ми допустили, що смак відчувають не тільки жінки, і прийшли до великого інсайту:

насправді чоловіки люблять солодке сильніше, ніж жінки.

Тому ми створили чоловіка, який би захищав права інших чоловіків на солодке і подавав приклад. Ось він:

Але не все так просто.

У нас був досить складний бриф.

Ми мали залишитися «цукеркою для жінок», але не могли використовувати фразу «для жінок». Також ми мали омолодити аудиторію. Ці завдання накладались на досить грубу і просту форму цукерки, яка не дуже відсилала до жіночності чи молодості.

І ще ми мали позбутися пафосу 90-х. До речі, ось як виглядала комунікація Trufalie раніше.

Наша стратегія «чоловічої цукерки» одночасно вирішувала кожне з цих питань.

Чоловіча цукерка логічно має брутальний та навіть грубий дизайн. Щоб підсилити чоловічу стать, ми навіть ввели маскулінітив - цукерк.

І найголовніше наша цукерка для чоловіків стала цукеркою для жінок більше, ніж будь-коли.  Адже жінкам особливо подобаються чоловічі речі. Так ми вирвали Trufalie з продуктового рівня та створили для бренду несподівану емоційну цінність на усіх рівнях сприйняття.

І ми справді омолодили аудиторію Trufalie. Згідно показників BrandLift від Google, наша кампанія була втричі ефективнішою по впливу на молоду аудиторію, ніж середньостатистична реклама.

Ми отримали 44% відсотки позитивних відгуків в цілому, та майже 56% позитивних відгуків від аудиторії 18-24 при середньому ринковому показнику в 20%.

Бажання придбати продукт виявили 12%, і це максимальний показник категорії. 


Якщо ви досі читаєте, отримуйте пасхалки з ролика.

На п’ятій секунді в кадрі з’являється радіаторна фігурка, яка повністю дублює позу Труфальмена. Ми її справді зробили і справді причепили на капот.

На п’ятнадцятій секунді Труфальмен відкидає обгортку цукерки в поле, за що нас присоромили захисники навколишнього середовища. Але все ок, ця обгортка була причеплена на волосінь, тому вилітаючи з кадру, летіла в руки оператору.  І взагалі це реквізит, а ним розкидатись не можна. 

Актор справді з Лондона, звати його Alex Dillon. Спочатку ми мріяли, щоб він сказав весь текст сам, але не зрослось. Бо казав він отак: 

А весь процес зйомок з продакшеном Gvardia відбувався десь так: