Якщо любиш - відпусти!

Ідея промо-кампанії Logitech

  • #Design
  • #Communication
2017

Досвід розрозбки акційної коммунікації доводить, що примітивні рішення не можуть призводити до високих результатів. Треба розуміти, що комунікаційними цілями акційного промо є не просто донесення інформації про продукти та призи, а використання її як ще одного інструменту побудови та підтримки лідерської позиції бренду. Необхідно поєднати мотив матеріальної вигоди з емоційним мотивом споживача придбати товар, навіть якщо б акції не було. Саме так ми зробили під час останнього промо Logitech для ASBIS-Україна.

Було проведено десктоп-дослідження й з’ясовано, що українці дуже прив’язуються до своїх речей. Саме це є одним з головних бар’єрів купити щось нове, навіть якщо воно подобається й дійсно потрібне.

Ідея акції – допомогти людям позбутись непотребу, зробивши для них вигідну пропозицію, так би мовити, полегшити прощання зі старою технікою.

[картинки]


Креативна концепція іронізує над неприродним емоційним зв’язком між людиною та шматком пластику. Так звана «big idea» дозволила зв’язати в цілісну компанію всі елементи медіа-міксу: банерну рекламу, друковану рекламу, POS, промо-сайт, СММ-підтримку, радіо.

[радио]

Дмитро Логгінов, директор агентства Michurin:
Працювати з лідерами приємно, адже це завжди виклик. Високі очікування, чіткі KPI, обмежений таймінг: 4 тижні від постановки задачі до старту промо компанії. Впевнений, що наша рекламна кампанія Logipromo для ASBIS -Україна стане бенчмарком для категорії комп’ютерних аксесуарів, адже вона руйнує стандартні шаблонний підхід до реалізації хардсельних акцій.


Марина Лозовицька, компанія ASBIS-Україна:
Ринок розвивається і змінюються швидкими темпами, а з ним і вподобання споживачів.  Лідерські позиції компанії ASBIS -Україна та бренду Logitech стимулюють команду бути кращими в усіх аспектах роботи, в тому числі і в проведенні ефективних та яскравих рекламних кампаній, залучившись підтримкою професіоналів агентства Michurin.